Muziekschool De Stadskerk

We vinden het prachtig om te investeren in de talenten die God aan ons heeft gegeven. Om talent te ontwikkelen is het belangrijk dat er zorg en aandacht uitgaat naar de personen die les volgen. Elk persoon heeft weer iets anders nodig om verder te komen op muzikaal gebied.

OVER DE MUZIEKSCHOOL

Als Stadskerk geloven wij dat wij zijn geroepen om Gods liefde te ontvangen, te beantwoorden en door te geven. Wij geloven dat wij zijn liefde op vele verschillende manieren kunnen ontvangen en beantwoorden. Eén van deze manieren is muziek! Muziek heeft een prominente rol in ons kerk-zijn. Het grootste gedeelte van onze zondagse diensten bestaat uit het aanbidden van God met onze stemmen en instrumenten. We geloven echt dat God daarin door ons heen werkt en dat willen we bekrachtigen door middel van een muziekschool.

VOOR WIE

We hopen op deze manier muziek- en zangles aan te kunnen bieden aan verschillende doelgroepen:

• mensen die hierbij gebaat zijn vanuit hun bediening als aanbiddingsleider/zanger/muzikant in de kerk
  • mensen die een roeping ervaren om een bediening te gaan doen in (muzikale) aanbidding, maar die nog wat (muzikaal-technische) ondersteuning kunnen gebruiken rondom de audities en/of de beheersing van hun instrument/stem
  • mensen die niet direct de wens hebben of roeping ervaren om iets op het podium te doen, maar wel in privésfeer en zich (meer) willen bekwamen in een instrument/ hun stem.

Vooral met het oog op de eerste twee doelgroepen hopen we naast de leerlingen zelf, hiermee ook de kerk tot zegen te zijn.

DE DOCENTEN

Om goed les te kunnen geven , vragen we van de docenten een hoge kwaliteit op zowel muzikaal als didactisch gebied, om op die manier te zien wat de leerling nodig heeft. Daarnaast geven de docenten vanuit een christelijke identiteit les aan de leerlingen.
Aangezien de lessen gegeven zullen worden door professionals, zitten er vanzelfsprekend kosten aan verbonden.

TARIEVEN

Individueel Duo-les Groepsles/cursus
30 min. 45 min. 60 min. 60 min.
jonger dan 21 jaar* € 20,50 € 29,- € 25,- p.p. € 13,50 per les
(minimaal 5 deelnemers)
vanaf 21 jaar (incl. BTW) € 25 € 35 € 30 p.p. € 16,50 per les
(minimaal 5 deelnemers)

*leerlingen onder de 21 jaar zijn vrijgesteld van BTW.

Voor leerlingen van ouders met lage inkomens voor wie dit toch nog te duur is, kan een aanvraag bij Stichting Leergeld wellicht uitkomst bieden om de kosten (deels) vergoed te krijgen.

BETAAL HIER JE TICKETS

AANMELDEN

Jouw aanmelding komt direct uit bij jouw desbetreffende docent, die vervolgens contact met je op neemt voor het maken van een afspraak voor een proefles. Deze kost €10,- onder de 21 jaar en €12,50 voor leerlingen van 21 jaar en ouder. Een individuele proefles duurt ongeveer 20 minuten.

Heb je vragen? Neem gerust (en vrijblijvend) contact met ons op via muziekschool@destadskerk.nl.

Aanmeldformulier Muziekschool