Artwork Manager ‘Diensten’

Wat zoeken wij?

Voor onze diensten op zowel de Hoofd- als Centrumlocatie zoeken wij Artwork Managers. We maken gebruik van Intro- en Outro-video’s op de grote schermen in het Grote Auditorium en ter ondersteuning van de Livestream. Ook zetten we de schermen in de hal op de Hoofdlocatie effectief in om de gemeente blijvend op de hoogte te brengen. We zoeken jou als je creatief bent en bij wilt dragen aan deze prachtige manier van informatieverschaffing.

We zoeken jou als je affiniteit hebt met video, animaties en grafische vormgeving. Je hoeft geen expert te zijn! We vragen 4-6 uur in de week van je tijd. Je kunt kiezen tussen de Hoofdlocatie en de Centrumlocatie.

Hoe ga jij bijdragen?

Je maakt artwork en animaties in het programma Canva (met Pro-licentie)  om vanuit onze contentplanner volgens de gestelde deadlines de Intro en Outros samen te stellen (muziek eronder) en deze in het systeem voor de planning van de diensten (PCO) te uploaden. Je mag meedenken in het verder uitbouwen en attractiever maken van de aankondigingen. Je inbreng wordt zeer op prijs gesteld.

Wat bieden wij?

  • Een MediaTeam waarin je samen brainstormt en verantwoordelijk bent voor het Artwork en de presentatie hiervan in en rond de diensten.
  • Een uitdagende plek om mee te werken aan een belangrijke tak binnen de Stadskerk
  • Tools om je taken ten uitvoer te brengen (planningtool en Canva-Pro)
  • Inspirerende MediaTeam Meetings

Contactgegevens

Voor meer informatie of om je aan te melden mail je naar: communicatie@destadskerk.nl


Dennis de Valk (Hoofd Communicatie)