Samen optrekken

Volwassenen

Het ‘volwassenwerk’ bestaat uit een prachtig aantal teams die op diverse vlakken voorzien en bijdragen aan onze missie en visie; Gods liefde ontvangen, beantwoorden en doorgeven.

Alpha

Mensen in aanraking brengen met het geloof in en door Jezus Christus, 13 avonden investeren in de weg die de deelnemers bewandelen. Je mag een wezenlijke bijdrage leveren aan de wellicht tot standkoming van een levende relatie met onze Heer Jezus Christus. Wil je bijdragen? Zoek dan contact met Team Alpha.

Het Mannenhuis

Een plek waar iedere man mag zijn wie hij is en waar hij mag ontdekken wat zijn ware identiteit in Jezus is. De plek om samen te ontdekken hoe vriend- en broederschap er daadwerkelijk uitziet. Neem contact op met Dennis de Valk van het Mannenhuis voor meer informatie. Heb je hart voor mannen, vind je het mooi om mee te helpen, mee te bouwen? Dan horen we graag van je.

Het Vrouwenhuis

Het Vrouwenhuis (be)staat voor de vrouwen van de Stadskerk en iedereen die mee wil lopen. We willen bouwen aan een beweging waar voor elke vrouw de mogelijkheid bestaat een plek te krijgen of in te nemen. Waar ruimte is voor ontspanning en ontmoeting, maar waar je ook wordt uitgedaagd om je gaven en talenten te benutten en je idealen uit te dragen. Wil je er meer over weten? Neem dan contact op met Dennis de Valk.

Het Leerhuis – cursussen

Vanuit een gedegen basis en goede kennis van het Woord kunnen we de liefde van God beter begrijpen, doorgronden, beseffen en ook doorgeven. We zijn constant op zoek naar cursussen die hier en aan verdieping van de relatie met God bijdragen. Wil je meebouwen, neem dan contact op met Ben van de Wetering van het Leerhuis.

Zending

Het verlangen om de liefde van Jezus bekend te maken aan anderen beperkt zich niet to de stad Groningen. We hebben broers en zussen uitgezonden naar verschillende plekken op de wereld. Heb je hart voor zending en nog meer voor zendelingen? Neem dan contact met Dennis van Team Zending op om aan te geven dat je mee wilt bouwen.

Huwelijken

Als Stadskerk houden we het huwelijk hoog en geloven we dat het een groot(s) geschenk is van God. We investeren graag in onze huwelijken. Middels een voorbereidingstraject maar ook de verdiepingscursus wordt aangeboden. Ben je getrouwd, weet je wat het is om je partner te accepteren en zijn jullie samen bereid andere echtparen te dienen en te helpen in dat wat zo mooi is maar ook vaak onder vuur ligt? Wil je meebouwen? Neem dan contact op met het Team.

Alleenstaanden | Ravaqim

Ravaqim is opgericht voor christelijke alleenstaanden. We geloven dat het belangrijk is dat juist ook deze groep een “plek” heeft binnen onze gemeente waar zij elkaar kunnen ontmoeten. “Single zijn in de kerk” heeft immers zo zijn eigen uitdagingen. Wil je meebouwen, neem dan contact op met het team via ravaqim@destadskerk.nl.

Senioren / 65+-ers

De ervaring na de jarenlange wandel met Jezus. Wijsheid en vreugde ondanks moeilijkheden, maar ook het verbinden van generaties aan elkaar is een verlangen voor alle doelgroepen. Wil jij meebouwen en een mooie plek bieden voor onze 65+-ers? Neem dan contact op met ons.

Er zijn geen vacatures in deze categorie gevonden. Bekijk alle vacatures.