Praktisch meebouwen aan de gemeente

Bekijk vacatures

Beheer & Organisatie

De Facilitaire organisatie zet zich in om van de Stadskerk een warm thuis te maken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en alle teams binnen Beheer & Organisatie zetten zich in om het huis in goede staat te houden en steeds weer aantrekkelijk en gezellig te maken voor iedereen die binnen komt. Gemeenteleden en vaste gasten maar ook externe partijen die het gebouw willen huren moeten zich altijd welkom voelen. De Stadskerk en haar medewerkers moet zoveel mogelijk een afspiegeling zijn van het Koninkrijk van God hier op de aarde. Waar liefde, warmte en geborgenheid van de Here Jezus aanwezig is en mensen dit meteen voelen als ze binnen komen. Daarvoor hebben we veel mensen in verschillende teams nodig.