Wil jij De Stadskerk beter leren kennen of wil je onderzoeken of De Stadskerk je thuisgemeente kan zijn? Wil jij graag nieuwe mensen leren kennen en samen met anderen je geloof delen? Dan ben je van harte welkom op de introkring.

Onze missie als kerk is Gods liefde ontvangen, beantwoorden en doorgeven. Tijdens de introkring gaan we in 5 avonden met elkaar op zoek en ervaren wat dat betekent.

De onderwerpen die verdeeld over de avonden langskomen zijn onder andere: Intimiteit met God, persoonlijke vorming, omzien naar elkaar en gericht zijn op de wereld, onze kernwaarden, luisteren naar Gods stem, leerling zijn, onze gezinsregels, doop, avondmaal en levende bouwsteen zijn.

Hoe ziet een introkring er uit?
Op 5 avonden kom je, om de week, in een kleine groep (5-8 personen) met 2 kringleiders, bij elkaar rond een onderwerp, waarbij je God, elkaar en de Stadskerk beter leert kennen.
Op welke avond is de introkring?
We delen de groepjes in op basis van voorkeursavond die je zelf aangeeft. De startdatum ligt in week 16.
Kan je introkring volgen samen met je partner, vriend of vriendin?
Zeker! Geef dit dan even aan op het aanmeldformulier, dan delen wij jullie samen in. Wel is het belangrijk dat jullie beide het formulier invullen en dan elkaars naam opgeven!
Enthousiast geworden?

Geef je op aan de hand van het aanmeldformulier hier beneden. Na je aanmelding krijg je een bevestiging. In week 15 hoor je bij welke kring je bent ingedeeld.

Heb je nog vragen? Mail dan naar Annemieke de Jong

Aanmeldformulier introkring 2024

• Naam *
  • Wil je samen met je partner/vriend/vriendin op een introkring dan graag zijn/haar gegevens hier in te vullen.
  • Postcode *
  • Huisnummer *
  • Toevoeging
  • Zou je in verband met het maken van een voorlopige indeling willen aangeven welke kringavond jouw voorkeur heeft? (meerdere antwoorden mogelijk, minimaal twee wanneer mogelijk!) *