Aanbidding & Gebed SPECIAL

In de voorbereiding voor een krachtig event in het Olympisch Stadion;  Everyone2023 –  A celebration of Hope op zaterdag 24 juni 2023 gaan we in de Stadskerk in Groningen een Aanbidding & Gebedsavond Special organiseren.

Ben jij er ook bij?

Aanbidding & Gebedsavond
Spreker: Sven Leeuwestein
Aanbidding onder leiding van Edwin van Renesse
Gebedsleider: Thomas Bos
Zondagavond 21 mei 19.30 uur
De Stadskerk
Friesestraatweg 221
9743 AE Groningen
Wat is Everyone 2023 – a celebration of Hope?

Over tien jaar vieren we dat het 2000 jaar geleden is dat Jezus voor ons gestorven is en weer opgestaan is. We hebben de kracht van God  mogen ontvangen om het evangelie naar alle uithoeken van de wereld te brengen. De komende tien jaar willen we daarom een vervolg geven op alle evangelisatie die er al is – om iedereen te bereiken met de boodschap van hoop en liefde. Daarvoor hebben we iedereen nodig en om je daar meer over te vertellen is er op zaterdag 24 juni een event in Amsterdam waar jij gratis bij kan zijn.

Op zaterdag 24 juni 2023 komen 22.500 christenen van alle generaties en denominaties samen om de hoop die we hebben in het evangelie van Jezus te vieren en te delen

Het evenement Everyone2023 –  A celebration of Hope is een evenement waar getuigenissen gedeeld worden vanuit alle continenten van de wereld en waar Nederlanders sprekers als Ruben Flach, Christine Caine, Martin Koornstra, Piet Brinksma en vele anderen ons zullen bemoedigen en inspireren. Bands als Planetshakers, Lindy & the Circuit Riders, Loft Worship en Iwan en Rebekka Sahertian en koor zullen ons in lofprijs en aanbidding leiden. Voorgangers van verschillende kerken en denominaties zullen het Passion Kruis in het Olympisch Stadion naar binnen dragen.

Wij geloven dat we met JOUW hulp in de aankomende 10 jaar het evangelie van Jezus met de hele wereld kunnen delen. Dit zijn niet alleen mensen aan de andere kant van de wereld, maar ook je buren, ouders van klasgenootjes en mensen op je sportclub.

Hoewel we ons kunnen voorstellen dat je ervaart dat het evangelie delen voor ‘evangelisten’ is, geloven wij écht dat het voor iedereen is en dat iedereen het kan. En belangrijker nog: dat iedereen nodig is.

Daarom ontmoeten we jou heel graag op 24 juni in het Olympisch Stadion in Amsterdam. We kunnen niet wachten om met jou te vieren dat het evangelie al 2000 jaar hoop biedt.

We hopen van harte dat je (er met jouw kerk) bij bent. Ga voor meer informatie en (gratis) registratie naar: everyone2023.com