Inloggen

Welkom bij het inloggedeelte van MijnStadskerk. Je hebt zelf een account aangemaakt en de inloggegevens zijn nodig om hier het afgeschermde gedeelte binnen te gaan. Vul hieronder je e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen in MijnStadskerk. Lukt het niet, kijk dan verder op deze pagina voor hulp en veelgestelde vragen.

Lukt het niet om in te loggen dan hebben we hieronder de opties om het alsnog te kunnen doen. Kom je er niet uit; neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Contactformulier

WACHTWOORD VERGETEN?

Een nieuw wachtwoord nodig? Svp 1 klikken op de onderstaande link; het kan tot 10 minuten duren voor je de e-mail ontvangt.

Nieuw Wachtwoord

E-MAILADRES VERGETEN?

Weet je niet meer met welk e-mailadres je geregistreerd staat? Wij sturen dan een wachtwoord reset naar je e-mailadres uit onze administratie. Klik hiervoor hieronder.

E-mailadres vergeten

REGISTREREN?

Heb je nog geen account, ben je hier voor het eerst? Voel je je betrokken bij de Stadskerk? Dan ben je van harte welkom om als gast op de hoogte te blijven van nieuwsberichten, activiteiten en het voordeel van een account. Registreer je via de knop hieronder.

Registreren

Heb je vragen? Bekijk de antwoorden op de Veelgestelde vragen onderaan deze pagina. Kom je er niet uit na het lezen van alle vragen en antwoorden, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Ik krijg de volgende foutmelding, wat kan ik doen?

Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord te herstellen

Samen met mijn partner gebruik ik 1 e-mailadres, kan dat?