Elevate Smallgroups

Het hart van Elevate in de Stadskerk bestaat uit Smallgroups. Elevate Smallgroups richten zich op verdieping van je relatie met God en de ontdekking van jouw unieke plek in Gods Koninkrijk.

Een Smallgroup bestaat uit ongeveer  7 jongeren, in de leeftijd tussen de 18 en 25+. De Smallgroups worden ingedeeld op leeftijd. Twee keer in de maand komt je Smallgroup bij elkaar: een keer in de kerk en een keer bij een van de leden van je groep thuis.

Tijdens de meeting in de kerk is er een dienst-achtig karakter. Er is aanbidding, een inspirerende spreker, en je hebt daarna tijd met je smallgroup om het over de preek te hebben en te bidden. Er is ook altijd ministrygebed aanwezig. In de meeting thuis ga je vervolgens aan de slag met materiaal wat aansluit op de meeting. De meetings in de kerk zijn twee keer in de maand op dinsdag, van 19:30 tot 22:00 in het Kleine Auditorium. Op welke dagen en waar je afspreekt met je smallgroup is aan jou!

Ben je enthousiast geworden? Hieronder kun je je opgeven voor een smallgroup. Twee keer in het jaar (september en februari), worden er nieuwe smallgroups gestart.

• Op welke van de volgende plekken kom jij regelmatig? *
  • Zou jij willen meebouwen aan de Stadskerk? *
  • Op welke vragen hoop je antwoord te vinden m.b.t. je geloofsleven? *
  • Wie is Jezus voor jou? *