Vinkhuizen – Kinderen 0-12 jaar

LOCATIE DAGPROGRAMMA

Maandag 2 mei

14.30 – 16.00

Elke dag kun je kiezen welke activiteit je wilt doen. Je kan kiezen tussen voetbal, knutselen of spelletjes spelen. Elke dag hebben we een ander knutselwerkje en een ander spel.

Dinsdag 3 mei

Woensdag 4 mei

Donderdag 5 mei

Vrijdag 6 mei

11.45 – 15.55

Op vrijdag 6 mei ziet het programma van de Meiweek er net wat anders uit dan de rest van de week. We gaan de Meiweek groots afsluiten in de Stadskerk. Er is een BINGO, een STORMBAAN en ook zullen er lekkere PANNENKOEKEN klaarstaan. Daarnaast vindt op deze middag ook de VOETBALKLASSIEKER plaats tussen Vinkhuizen, Paddepoel en Reitdiep.

Het vervoer naar de Stadskerk wordt geregeld, je wordt met de HUIFKAR opgehaald en weer teruggebracht naar het veld.

Je wordt om 11.45 uur verwacht op het veld aan de Diamantlaan. De huifkar vertrekt om 12.00 uur, dus zorg dat je op tijd bent. Om 15.55 uur zijn we weer terug aan de Diamantlaan.

Om mee te gaan met de huifkar moet je toestemming krijgen van je ouder(s)/verzorger(s). Dit formulier ontvang je tijdens de Meiweek op het veld.

Deelname is op eigen risico. Als de Stadskerk zijn wij niet verantwoordelijk voor ongevallen of letsel naar aanleiding van deelname.