Registreren

Je bent van harte welkom om een account aan te maken voor MijnStadskerk als je je betrokken voelt op de Stadskerk. Je hoeft geen lid van de gemeente te zijn om je in te schrijven.

Heb je instructies nodig bij het aanmaken van je account? Open dan hier de handleiding voor het registreren.

LET OP: Bij het uploaden van je Profielfoto graag een foto waar je ALLEEN op staat, dus niet met een eventuele partner of een kind erbij. Geen foto’s met zonnebrillen of andere kledingstukken die je minder goed zichtbaar maken. Enkel je gezicht op de foto, niet je hele lichaam.

BELANGRIJKE OPMERKING!

Ben je al langer betrokken bij de Stadskerk en zijn familieleden/gezinsleden lid van of betrokken bij de Stadskerk? Dan is de kans heel erg groot dat je al in ons systeem bekend bent. Maak in dit geval GEEN account aan, maar mail met ons team, door hier te klikken; je wordt dan naar het contactformulier gestuurd. Kies hier de optie: ‘Ik kom graag in contact omdat ik graag mijn e-mailadres wil doorgeven om te kunnen inloggen’. Hierdoor linken we je e-mailadres aan jou huidige personenkaart, zodat je vervolgens je eigen profiel kunt vullen.

Ja, ik registreer me

Voornaam *