Vision Day

Geliefde leiders in de Stadskerk,

Graag nodigen we jou van harte uit voor de Stadskerk | VISION DAY op zaterdag 29 februari in de Stadskerk. Dit is geweldige dag samen met alle taakgroepleiders, kringcoaches, herders, aanbiddingsleiders, mededelers, en ook de verschillende kernteams op diensten, gebed en centrumlocatie, en alle opzieners, oudsten, pastors en staf. We kunnen niet wachten om deze dag samen met jullie in te stappen!

Hoe ziet de invulling eruit?

We willen de ochtendsessie gebruiken voor inspiratie & leiderschapsontwikkeling. Leiderschap heeft te maken met identiteit – wie je bent, met roeping – het is een opdracht, en ook een ambacht – je kunt het ontwikkelen en je talent laten groeien. Waar je ook staat in de ontwikkeling van je leiderschap, je bent nooit te jong om te leiden en nooit te oud om te leren.

In de middagsessie ontvang je visionaire inspiratie voor de vorming van nieuwe geloofsplannen voor het seizoen 2020-2021. We gaan uiteen in doelgroepen en deelgebieden om een concrete start met die plannen te maken.

Samen met gave gesprekken, mooie ontmoetingen en voldoende eten, drinken en versnaperingen (koffie, thee, lunch en diner zijn inbegrepen), heeft het alle ingrediënten voor een veelbelovende en energieke dag!

Tenslotte, er is een tof programma voor baby’s t/m groep 8, dus kom vooral samen als gezin naar deze VISION DAY. Wanneer je je kinderen meeneemt is het van belang dat je je opgeeft vóór 9 februari, zodat er voldoende tijd is om kinderwerkers te regelen en een passend programma te kiezen.

Aanmelden voor Vision Day is niet meer mogelijk.

Hartelijk dank en tot ziens op de 29e!

Namens RvO, PT en staf,

Arjan Zantingh en Theo van den Heuvel

Programma STADSKERK | VISION DAY

10.00u            Ontvangst met koffie & thee