Het Leerhuis | Cursussen

Welkom bij het Leerhuis! Hier vind je het onderwijsaanbod binnen de Stadskerk.
We hebben de cursussen en trainingen met zorg en aandacht voor jou uitgezocht; cursusleiders hebben ze zorgvuldig in elkaar gezet. We bidden je toe dat je komend seizoen zult groeien. Groeien in identiteit, waarheid en kennis. Groeien in Jezus.

We proberen je zo goed en tijdig mogelijk te informeren over de mogelijkheden. Wil je op de hoogte worden gehouden van veranderingen in het aanbod en wil je je als eerste opgeven?  Klik dan op onderstaande knop!

Je vindt meer informatie door te klikken op de cursus. Ook kun je je daar direct aanmelden. Een aantal cursussen heeft een maximaal aantal deelnemers. Geef je dus zo snel mogelijk op, want vol is vol. Na je aanmelding en betaling krijg je een bevestiging per e-mail; hier kun je de praktische info nog een keer op je gemak teruglezen.

In de praktijk starten de cursussen om 19.30 uur en zijn ze tenzij anders vermeld op de Hoofdlocatie van de Stadskerk.