Welkom in de Stadskerk

Zaal huren in de Stadskerk?

De Stadskerk in Groningen beschikt over functionele zalen die geschikt zijn voor kleine en grote evenementen. Diverse ruimtes bieden een capaciteit van 15 tot 1100 personen en zijn voorzien van benodigde apparatuur om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We bezitten ook een warme keuken en zijn op aanvraag bereid uw lunch of diner te verzorgen. De Stadskerk Catering staat voor u klaar.

Voor iedere gelegenheid is er een passende zaal.

De zalen zijn geschikt voor:

• Congressen
  • Beurzen
  • Concerten
  • Trainingen
  • Vergaderingen
  • Uitvaartplechtigheden
  • Examens en tentamens

Congrescentrum Groningen
Om je volledig te voorzien van de benodigde informatie, verwijzen we je graag naar de speciaal ingerichte website van het Congrescentrum Groningen.

Ga naar Congrescentrum-Groningen.nl

Parkeren en bereikbaarheid
De Stadskerk is gevestigd aan de Friesestraatweg 221, 9743 AE Groningen (link naar Google Maps). Dankzij onze ligging aan de Ringweg van Groningen is de Stadskerk gemakkelijk te bereiken. Voor de Stadskerk en bij de gebouwen ernaast zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar.

Mindervaliden
Komt u in een rolstoel of bent u slecht ter been? Wij helpen u graag. Op de parkeerplaats voor de Stadskerk zijn hiervoor mindervaliden plaatsen gereserveerd. De meeste zalen zijn rolstoeltoegankelijk. Ook is er een invalidentoilet aanwezig.

Contact
Voor vragen over het gebruik van één of meerdere zalen of voor vragen over komende evenementen kunt u contact opnemen met:

Hoofd Beheer & Organisatie
Thomas Bos

Voor vragen over de (interne) reserveringen kun je contact opnemen met Thomas Bos, via dit formulier. Helaas kan dit niet op een andere manier.

Dennis de Valk
Administratie Ondersteuning