Dansschool De Stadskerk, ‘The Waymaker’

Welkom bij Dansschool De Stadskerk, ‘The Waymaker’. Als De Stadskerk geloven wij dat wij zijn geroepen om Gods liefde te ontvangen, beantwoorden en doorgeven. Wij geloven dat wij Zijn liefde op veel verschillende manieren kunnen ontvangen en beantwoorden. Één van deze manier is dans! Er zijn veel verschillende dansscholen, maar weinig tot geen waar gedanst wordt voor God. Het is zo krachtig en belangrijk om ook aan deze uiting van aanbidding gehoor te geven. Bij onze danslessen krijgen onze kinderen de kans om te dansen op muziek waarin Gods woord wordt gesproken. In de bijbel staat: ‘u heeft mijn verdriet veranderd in een vreugdedans’ (psalm 30:12), ‘jong en oud zullen dansen, ik zal hun verdrietig in blijdschap veranderen. Ik zal hen troosten. Ik zal hen weer blij maken na al hun verdriet’ (Jeremia 31:13). Daarnaast maken wij geen uitzonderingen in niveau, we geloven dat God ieder kind ziet en daarom is ieder kind welkom om zijn/haar danstalenten te ontwikkelen.

Voor wie?

Op dit moment geeft Dansschool De Stadskerk alleen groepslessen voor kinderen in de basisschoolleeftijd.

GROEP BASISSCHOOL  TIJDEN
GROEP A – Onderbouw Groep 1, 2 en 3 Elke vrijdag tussen 16.30 – 17.30 uur
GROEP B – Middenbouw Groep 4 en 5 Elke vrijdag tussen 17.45 – 18.45 uur
GROEP C – Bovenbouw Groep 6, 7 en 8 Elke vrijdag tussen 19.00 – 20.00 uur

Ervaring met dansen of niet je bent welkom! Wij vinden het mooi als je er bent en genieten van elk kind zijn/haar kwaliteiten. Als jij het leuk vind om nieuwe dingen te leren en ook aan je technieken te werken en het te doen voor God dan zit je op de goede plek!

Tarieven

Het lesgeld bedraagt € 20,00 p/maand, per leerling. Voor leerlingen van ouders/verzorgers met lagere inkomens voor wie dit toch nog te duur is, kan een aanvraag bij Stichting Leergeld wellicht uitkomst bieden om de kosten (deels) vergoed te krijgen. Wij geloven dat elke kind de mogelijkheid moet hebben om deel te kunnen nemen aan de lessen, daarom zijn we altijd bereid om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken wanneer de financiële draagkracht niet/onvoldoende toereikend is.

Over de docent

Mijn naam is Merit Delies en volg zelf danslessen sinds mijn 6de levensjaar. Sinds 2018 geef ik ook zelf danslessen en doe ik dat met heel veel plezier! Voor mij is niets mooier dan mijn passie voor muziek, dansen, kinderen en God te combineren, wat voor mij allemaal samenkomt tijdens de danslessen en dansuitvoeringen.

Aanmelden of vragen?

Wil je graag een keer een les mee draaien en weten hoe het is? Dat kan! Het enige wat je hoeft te doen is onderstaand formulier in te vullen. Heb je verder nog aanvullende vragen? Neem gerust (en vrijblijvend) contact met ons op via dansschool@destadskerk.nl.

Naam *
Ik ben een *

Leeftijd *
Ik zit in groep *