Zorg & Hulp

De Heer luistert als mensen om hulp roepen. Hij redt hen uit alle gevaar.
De Heer is dicht bij mensen die geen hoop meer hebben,
hij helpt mensen die de moed verliezen. (Psalm 34:18-19)

In De Stadskerk willen we er voor elkaar zijn. Samen zetten we de schouders eronder of bieden we elkaar onze schouders. Of je nu praktische hulp nodig hebt of een gesprek over je geestelijk leven: je broers en zussen willen er voor je zijn.

‘Omzien naar elkaar’, noemen we dat. En dat kan heel goed onderling, bijvoorbeeld op een kring of in je team. Maar als een kring niet voldoende hulp kan bieden, of jouw vraag te complex is, kan je hieronder een bericht sturen naar ons Zorgloket. Er wordt dan een gesprek met je gepland om samen te kijken hoe je het best geholpen kunt worden.

De Stadskerk is geen professionele zorginstantie, maar een groep mensen die in liefde verbonden wil zijn. Wat we voor en met je kunnen betekenen, is vanuit die liefde, vanuit die verbinding en in het vaste geloof dat God een liefdevolle Vader is, die genoeg heeft te geven aan al zijn kinderen.

Stuur het Zorgloket je bericht

• Naam