Vraag & Antwoord Ruimte reserveren in de Stadskerk
Kan ik een ruimte reserveren in de Stadskerk?
Ons Reserveringssysteem is toegankelijk voor iedereen met een (volledig ingevuld) MijnStadskerk-account. Voor zowel leden als gasten is het mogelijk een ruimte te reserveren.
Hoe reserveer ik een ruimte in de Stadskerk?
Open ons Reserveringssysteem en vul de gevraagde gegevens zo nauwkeurig mogelijk in. Je aanvraag wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en verwerkt. Je krijgt een e-mail met daarin de melding dat je aanvraag is goedgekeurd of is afgewezen.
Wat doe ik als mijn reservering(saanvraag) is afgekeurd of verwijderd?
Zoals je hebt kunnen lezen in de notificatie, die je ontvangen hebt via e-mail, proberen we ons gebouw zo goed en efficiënt mogelijk te gebruiken. Ons Reserveringssysteem houdt zoveel mogelijk rekening met je wensen en de beschikbaarheid van onze zalen op basis daarvan. We vragen je vriendelijk een nieuwe Reserveringsaanvraag te doen.
Hoe kan ik mijn reservering aanpassen?
Duurt het nog meer dan 9 dagentot je reservering begint? Dan vragen we je je reservering te verwijderen uit het systeem en je nieuwe reserveringsaanvraag in te dienen. Dit is voor ons en voor jou verreweg de meest efficiënte methode. Zorg er dus voor dat je zo snel mogelijk een nieuwe aanvraagt en de oude verwijdert.
Start je reservering over minder dan 7 dagen vul dan het formulier hieronder aan de pagina in.
Reserveringen die binnen nu en 3 dagen starten kunnen alleen nog verwijderd worden.
Onze meeting gaat niet door, hoe annuleer ik mijn reservering?
Door te gaan naar het overzicht van jouw reserveringen om daar bij de betreffende reservering op de rode Verwijder-knop te klikken. Geef dit alsjeblieft zo snel mogelijk door.
Hoe ver van tevoren moet ik mijn Reserveringsaanvraag indienen?
We hebben per ruimte een minimale indieningsperiode. Dit doen we omdat we de ruimte zo goed mogelijk willen voorbereiden op je komst. Het heeft onder andere te maken met de planning als het gaat om verwarming. Bij het aanvragen van jouw reservering houdt het systeem hiermee rekening, je ziet alleen de beschikbare ruimtes.
Op basis van jouw rol(len) heb je de rechten om bepaalde zalen wel/ niet te reserveren. Voor het volledige overzicht hieronder de tabel met de relevante details.
We vragen je vriendelijk rekening te houden met onderstaande indieningsperiodes. (Hiermee bedoelen we; dien je aanvraag minimaal x dagen voor aanvang van de reservering in.)
Zaal/ Ruimte
Minimale/ maximale reserveringstijd
Minimale indieningstijd
Zaal 2
1 uur / 6 uur
9 dagen
Zaal 3
1 uur / 6 uur
9 dagen
Zaal 4
1 uur / 6 uur
9 dagen
Zaal 5
1 uur / 6 uur
9 dagen
Zaal 6
1 uur / 6 uur
9 dagen
Bookshop
1 uur / 6 uur
1 dagen
Zaal 7
1 uur / 6 uur
9 dagen
Groot Auditorium
1 uur / 6 uur
9 dagen
Klein Auditorium
1 uur / 6 uur
9 dagen
't Koffiehuisje
1 uur / 6 uur
8 dagen
Zaal 9 (FaceOff ruimte)
1 uur / 6 uur
9 dagen
Babyverzorgingsruimte
Onbekende zaal / Onbekende zaal
Onbekende zaal
Zijn er kosten verbonden aan het reserveren van een ruimte in de Stadskerk?
Wij stellen onze ruimtes beschikbaar voor jou als je betrokken bent bij De Stadskerk. We vragen je zoveel mogelijk in kleine groepen thuis te vergaderen. Je kunt voor Stadskerk-doeleinden gratis gebruik maken van onze ruimtes.
Wil je gebruik maken van onze ruimtes voor andere doeleinden dan kun je meer informatie vinden op de daartoe bestemde verhuurpagina. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.
Hoe gaan jullie om met de verwarming?
Alle ruimtes/ zalen in de Stadskerk kunnen worden verwarmd. Op basis van de Zaalagenda plannen we wekelijks de verwarming. Dit betekent dat het belangrijk is je reserveringsaanvraag tijdig in te dienen.
Kunnen wij een ruimte reserveren zonder MijnStadskerk-account?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Ben je nog niet geregistreerd in MijnStadskerk dan kun je dat doen via MijnStadskerk.nl.
Iedereen die lid is van De Stadskerk heeft een account/ een eigen personenkaart in MijnStadskerk. Lukt het inloggen niet? Ga dan naar de Inlogpagina en scroll naar beneden voor meer tips en hulp.
Kunnen wij een/ of meerdere ruimte(s) in de Stadskerk huren?
We heten je van harte welkom. We beschikken over uitstekende faciliteiten voor vele doeleinden. Voor meer informatie ga je naar destadskerk.nl/verhuur. Hier lees je meer over de mogelijkheden en beantwoorden we je vragen met veel plezier.
Waarom moet ik bij mijn Reserveringsaanvraag het aantal aanwezige personen doorgeven?
Deze vraag stellen we je om een passende zaal voor je te verzorgen, maar ook om (bij benadering) te weten hoeveel personen in ons gebouw op welk moment aanwezig zijn.
Bovendien en heel belangrijker: we willen je graag gastvrij verwelkomen met een kopje koffie of thee.
Mijn vraag staat er niet bij, hoe nu verder?
Weet je het zeker? Lees ajb goed de vragen door. Heb je dan nog niet een voldoende antwoord gekregen op je vraag. Vul dan het contactformulier hieronder in.