Vraag & Antwoord Ruimte reserveren in de Stadskerk

Om je snel te kunnen helpen zie je hieronder de meest gestelde vragen. Hierdoor hoef je niet te wachten op een reactie van ons. Heb je een specifieke vraag die hier (nog) niet tussenstaat of gaat het over een specifieke reservering? Vul dan ajb het formulier onderaan deze pagina in.

Kan ik een ruimte reserveren in de Stadskerk?

Hoe reserveer ik een ruimte in de Stadskerk?

Wat doe ik als mijn reservering(saanvraag) is afgekeurd of verwijderd?

Hoe kan ik mijn reservering aanpassen?

Onze meeting gaat niet door, hoe annuleer ik mijn reservering?

Hoe ver van tevoren moet ik mijn Reserveringsaanvraag indienen?

Zijn er kosten verbonden aan het reserveren van een ruimte in de Stadskerk?

Hoe gaan jullie om met de verwarming?

Kunnen wij een ruimte reserveren zonder MijnStadskerk-account?

Kunnen wij een/ of meerdere ruimte(s) in de Stadskerk huren?

Waarom moet ik bij mijn Reserveringsaanvraag het aantal aanwezige personen doorgeven?

Mijn vraag staat er niet bij, hoe nu verder?

Weet je het zeker? Lees ajb goed de vragen door. Heb je dan nog niet een voldoende antwoord gekregen op je vraag. Vul dan het contactformulier hieronder in.