Tienerleider

De Reflect kringen maken onderdeel uit van het tienerwerk in De Stadskerk. Een Reflect kring is bedoeld voor tieners in de leeftijd van 12 tot 18 jaar en is een plaats waar tieners elkaar en hun jeugdleiders ontmoeten, relaties leggen en samen ontdekken wie God is. Vanaf volgend seizoen is er ruimte voor uitbreiding in ons team en daarom zijn we op zoek naar jou (m/v) om ons team te komen versterken.

Wat zijn de verantwoordelijkheden?

Het leiden van een Reflect kring (samen met een medeleider).

• Het leiden van een kringavond (studie, gesprekken) in je eigen huis
  • Relaties bouwen met tieners uit je kring en het stimuleren van relaties tussen tieners onderling
  • Aanwezig zijn bij activiteiten voor tieners, zoals Reflect diensten, kampen, etc.

Wat bieden we jou?

• Het voorrecht om deel uit te mogen maken van het leven van tieners
  • Ontdekken hoe leuk, spontaan, echt, eerlijk en bijzonder tieners zijn
  • Toerusting voor deze bediening op voorbereidingsavonden
  • Deel uitmaken van een team van circa 60 tienerleiders die dezelfde passie delen

Wat verwachten we van jou?

• Je bent bereid een aantal jaren tijd te investeren in het bouwen van relaties met je tieners
  • Je vindt het leuk om tijd door te brengen met tieners en betrokken te zijn bij hun leven
  • Je bent een voorbeeld voor tieners in je relatie met God en in je levenswandel
  • Je stelt je eigen huis open voor de kringavonden
  • Je bent lid van De Stadskerk
  • Tijdsbesteding: 1x per twee weken kring op vrijdagavond, 2x per jaar een (kamp)weekend en verder zoveel mogelijk tijd om je tieners te leren kennen.

Willemien Verhoef
T: 06-23398448