Op diverse tijdstippen organiseren we open momenten in het Huis van Gebed. Onder leiding van een Gebedsleider kun je meedoen. Deze momenten zijn open voor iedereen.
“Laat mijn gebed voor U zijn als reukwerk, en mijn opgeheven handen als een offer.” (naar Psalm 141:2)
Vanuit deze houding willen we samen God ontmoeten—met muziek en aanbidding die ons helpt onze harten te richten op Zijn aanwezigheid.
Tijdens de set op dinsdag zoeken we niet alleen Gods nabijheid, maar dragen we ook bewust het leiderschap van onze kerk aan Hem op. We vragen God om wijsheid, vrede en richting voor iedereen die leidt en dient.
Iedere dinsdag van 08:00 tot 09:00 uur ben je welkom in het Huis van Gebed op de Hoofdlocatie.
Kom zoals je bent, om mee te aanbidden, mee te bidden en samen te bouwen aan een geestelijke basis voor onze gemeente.
De set op woensdag draait ook om FaceOff en Alpha. We vragen God om leiding, zegen en kracht over deze initiatieven en over iedereen die erbij betrokken is en die eropaf komt.
Iedere woensdag van 19:30 tot 21:30 uur ben je welkom in het Huis van Gebed op de Hoofdlocatie.
Kom zoals je bent, om mee te aanbidden, mee te bidden en samen te bouwen aan een geestelijke basis voor onze gemeente.
Tijdens de set op vrijdag dragen we bewust de gemeente in Groningen en de stad aan Hem op. We bidden om verbinding met God en elkaar, dat Hij Zijn gemeente bouwt en dat onze liefde zichtbaar wordt, zodat velen mogen zien Wie God is (Joh. 13:35).
Iedere vrijdag van 09:00 tot 11:00 uur ben je welkom in het Huis van Gebed op de Hoofdlocatie.
Kom zoals je bent, om mee te aanbidden, mee te bidden en samen te bouwen aan een geestelijke basis voor onze gemeente.
We zien ernaar uit om samen Gods hart te zoeken.