Beheerder man/vrouw

Waar zijn we naar op zoek?

We zijn, voor ‘s avonds en/of overdag, op zoek naar een gastvrij iemand met een goede dosis verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent namelijk primair verantwoordelijk voor het beheer van het gebouw. Dit betekent op de avonden het openen van de Stadskerk rond 19.00 uur en sluiten van het gebouw rond 22.30 uur. Voor beheer overdag zijn werktijden in overleg te plannen. Je kunt een hele of meerdere dagen aan de slag, maar ook een dagdeel behoort tot de mogelijkheden. Als beheerder heb je een veelzijdig takenpakket. Zo ben je verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de besproken zalen en het in- en uitschakelen van de verlichting. Ook het optimaal faciliteren van de bijeenkomsten- in het gebouw en het letten op de veiligheid horen hierbij. Werkzaamheden zijn onder andere verzorgen van koffie en thee, het aanvullen van toiletpapier en papieren handdoekjes in de wc’s. Dit doe je van nature met een glimlach op je gezicht omdat je graag een bijdrage levert aan de gastvrijheid van onze gemeente.

wat verwachten we van jou?

• gastvrij
  • aanpakker
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • flexibel

Wat bieden we jou als team?

Een mooie plek in het koninkrijk van God waar jij je gave van gastvrijheid zeer goed kunt inzetten. Een gezellig team met vrijwilligers die graag gastvrij willen zijn. Een gestroomlijnd organisatieproces. Je mag natuurlijk meedenken en meer verantwoordelijkheid dragen als je dat wilt (en kunt).

Henk Smeman

M: beheer@destadskerk.nl