Teamlid Matchpoint

Waar zijn we naar op zoek?

God heeft iedereen gaven gegeven ten bate van de gemeente. Om samen te bouwen aan Gods huis is het dus belangrijk dat we het goud, dat God in elk mens heeft gelegd, delven. We verlangen ernaar dat iedereen op zijn eigen plek, op zijn eigen manier, mee kan bouwen en dat we als gemeente een schitterend geheel zullen vormen. We vormen dan een echte eenheid waarbij iedereen doet waar hij goed in is en tot bloei zal komen. Als matchpoint spelen we daarin een belangrijke rol omdat we weten welke plekken er zijn in de gemeente en ook omdat we mensen graag willen helpen om hun gaven te ontdekken en in te zetten.

wat verwachten we van jou?

• Je bent enthousiast over Jezus en Zijn kerk
  • Je kan goed luisteren
  • Je houdt ervan om de mooie dingen in iemand naar boven te halen
  • Je vindt het leuk om iets nieuws op te zetten
  • Je werkt graag in een team

Wat bieden we jou als team

Omdat Matchpoint een nieuw op te zetten team is sta je aan de wieg van een mooi initiatief, waarbij jouw ideeën belangrijk zijn. Samen gaan we zoeken naar mooie en goede manieren om te bouwen aan een cultuur waarbij iedereen in de gemeente deelnemer wordt in plaats van toeschouwer. Een team van ‘samen de schouders eronder’, vreugde en bouwen aan iets moois.

Marrit Politiek
matchpoint@destadskerk.nl.