Teamlid Matchpoint Kids

Waar zijn we naar op zoek?

Heb jij een hart dat klopt voor kinderen, staat Jezus centraal in jouw leven en wil jij meebouwen in onze gemeente? Ben jij een spin in het web, een echte regelaar en sta jij goed in verbinding met gemeenteleden? Hou jij ervan om betrokken te zijn bij het kinderwerk, maar niet elke zondag een dienst te draaien? Dan zoeken wij jou.

Misschien heb je ze al wel eens gezien als host tijdens een dienst, achter de schermen bij regie of oppassend bij de baby’s: onze bovenbouwers. Elke vierde zondag van de maand zijn onze bovenbouw kids onderdeel van een bediening. Zij krijgen verantwoordelijkheid, ontdekken en ontwikkelen hun talenten en zetten zich in voor Gods Koninkrijk. Een zegen voor de kinderen, maar ook voor de teams in onze gemeente.

Wat verwachten we van jou?

• Jij bent onderdeel van het Matchpoint team en neemt deel aan teammomenten;
  • Jij bent 1x in de maand aanwezig tijdens (een deel van) de bovenbouwdienst om de juiste kinderen in te schrijven op de juiste bediening;
  • Jij informeert de ouders/kinderen na inschrijving en zorgt dat ze zondag op de juiste plek terecht komen;
  • Jij staat in verbinding met de teams waar de kinderen dienen en onderhoudt het contact voor en na de 4e zondag;
  • Jij houdt ervan om ook nieuwe plekken voor de kids te ontdekken en deze functie te blijven aanpassen naar behoefte .

Wat bieden we jou als team?

• Jij bent onderdeel van het team, samen dragen we de lasten en vieren we de lusten;
  • Altijd iemand om mee te sparren, zowel binnen het kinderwerk al matchpoint.
  • Heb je interesse, vragen of wil je een keer meelopen? Neem gerust contact op!

Marrit Politiek

matchpoint@destadskerk.nl.