Teamlid Media & Beeld

Het team Media & Beeld zet zich voornamelijk in voor het in beeld brengen van de diensten via livestream zoals iedereen het wel kent van de stream via het YouTube-kanaal van De Stadskerk.

Waar zijn we naar op zoek?

1. Meerdere Camera mannen/vrouwen
  2. Video-regisseurs voor het schakelen van de beelden
  3. Meerdere livestream bewakers.

Verantwoordelijkheden / Taken

Je maakt deel uit van het team! Een nieuw team dat bruist van enthousiasme. Je gaat een camera bedienen of met de regie-mixer werken.

We zoeken mannen en vrouwen die sterke affiniteit hebben met beeld, of hier (enige) ervaring mee hebben of dit willen leren en het leuk vinden op een creatieve wijze mee te werken aan ons fantastische team.

Opleiding en inwerken doen we op een relaxte oefenavond van de muziekteams , meestal op de donderdagavond. Ook kan er een andere avond voor instructies worden georganiseerd zodat je op een relaxte manier kan leren hoe ons materiaal werkt.

Competenties

Assertief, communicatief, creatief, sociaal vaardig, flexibel ingesteld.

Peter Holman

Media@destadskerk.nl