Teamlid Schoonmaak

Waar zijn we naar op zoek?

Gastvrijheid is een groot goed en erg belangrijk voor ons als Stadskerk. We houden ervan als mensen in de Stadskerk binnen komen, dat ze zich dan meteen thuis voelen en dat ze daardoor meer en beter kunnen ontdekken het hart van Jezus voor Zijn gemeente.

We willen graag vaste teams gaan vormen die 1 keer in de maand een zaterdagmorgen aan de beurt zijn om schoon te maken.

Wat verwachten we van jou?

Hou jij van Jezus? Hou jij van mensen? Hou jij van Zijn (Stads)kerk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vind jij het fijn om in verbinding met andere broers en zussen samen een schoonmaakteam te vormen en samen de schouders eronder te zetten om de Stadskerk schoon te houden? Dan ben jij diegene die we zoeken.

Houd jij ervan om gebruik te maken van een schoon toilet? Zie jij dat als het huis schoon en op orde is dit hoort bij hoe Jezus zijn koninkrijk heeft bedoeld?

Wacht dan niet langer. Meld je aan!

Wat bieden we jouw als team?

We heten je van harte welkom in één van onze vijf schoonmaakteams op de zaterdagmorgen. Je bent 1 keer in de maand aan de beurt. Ruilen onderling is een optie.

Gezelligheid is een sleutelwoord in deze teams. Samen even hard aan het werk en daar een voldaan en goed gevoel van krijgen maar ook verbinding met anderen in je team. Voor Zijn koninkrijk!

Thomas Bos

M: facilitair@destadskerk.nl