Bediening van de Maand

Samen zijn we de kerk; we dragen met elkaar de taken, de lasten, de vreugden en de verantwoordelijkheid voor alle activiteiten die we samen organiseren. Iedereen is nodig! Iedereen heeft het nodig om actief onderdeel te zijn. Om de bedieningen te linken aan de juiste personen hebben we Matchpoint. Matchpoint is de verbindende factor tussen alle vrijwilligersplekken die De Stadskerk biedt en jou als geïnteresseerde betrokkene. Matchpoint wil iedereen helpen een plek te vinden die bij jou past.

Omdat de plek, de taak, maar vooral de mensen achter de bedieningen het verdienen, hebben we de ‘Bediening van de Maand’. Een hele maand specifieke aandacht voor een onderdeel, voor een doelgroep. Zo gaan we maandelijks met ze in gesprek in de Podcast ‘Matchpoint’. Wat gebeurt er op deze specifieke plek in onze gemeente? Wat houdt de taak in? Wat maakt het zo leuk, en wat misschien iets minder? Hoe ziet een doorsnee ‘dag’ eruit?
Kortom; een zeer waardevolle kijk achter de schermen.

Bekijk hier de 4e aflevering van Matchpoint op ons YouTube kanaal. Beluister de podcast via onze website of op Spotify

‘TEAM AANBIDDING EN DIENSTEN’

Ben je geïnspireerd en enthousiast om te onderzoeken of je onderdeel wilt gaan uitmaken van Team Aanbidding en Diensten? Je bent welkom! We zien uit naar je bericht. Hoe kun je ons bereiken? Scan de QR code van de schermen in de hal, voor en na de diensten of op de posters in de toiletten. Kun je niet wachten? Kijk dan op de Matchpointpagina. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op, we vertellen je graag meer over onze mooie bedieningen.