Centrumlocatie

In het hartje van de binnenstad van Groningen is de tweede locatie van De Stadskerk. “We verlangen ernaar om kerk te zijn op de plek waar de mensen in onze stad het meeste zijn. We willen onze stad laten zien dat de kerk nog steeds leeft. Dat Jezus leeft!”, aldus pastor Mark Stoorvogel, die leiding geeft aan de centrumlocatie.

De centrumlocatie richt zich met name op mensen die leven en/of bewegen in de binnenstad van Groningen. Zo worden de samenkomsten veelal bezocht door jongeren en studenten, maar ook andere doelgroepen vinden hier hun geestelijk thuis. De zondagse samenkomsten zijn wekelijks om 11.00 uur in Huize Maas aan de Vismarkt. Naast Bijbels onderwijs en aanbidding, is er op de centrumlocatie veel ruimte voor onderlinge ontmoeting en persoonlijke ontwikkeling.

Onze kinderen komen samen in de prachtige kindvriendelijke ruimtes van SKSG (Stichting Kinderopvang Stad Groningen), locatie Kastanjeplein, Nieuwstad 12. Op deze plek kunnen de kinderen Jezus beter leren kennen. De opvang is op loopafstand van Huize Maas. Ouders kunnen hun kinderen hier voor de dienst naartoe brengen.

De centrumlocatie is geen aparte kerk, maar een extra dienst van De Stadskerk op een andere plek in de stad. De centrumlocatie valt geheel onder het leiderschap, de visie, het beleid en de begroting van De Stadskerk.

Van harte welkom om een keer te komen kijken!

De Stadskerk | Centrum
Huize Maas
Vismarkt 52
9711 VK Groningen

We willen je graag welkom heten bij onze centrumlocatie!

Zoek je contact met ons? Dat dat gerust via deze pagina.