Community weekend | Centrumlocatie

BEYOND SUNDAY // COMMUNITYWEEKEND 13-14 JULI ’24

Je staat op het punt je aan te melden voor het Communityweekend van de Centrumlocatie. Tijdens dit weekend willen we letterlijk en figuurlijk verder kijken dan de zondag. Verlang jij er naar om God de eer te geven in alles wat je doet? Wil jij De Vader beter leren kennen en dit samen doen met broers en zussen van De Stadskerk | Centrum? Meld je dan snel aan!

We beginnen het weekend samen op zaterdag 13 juli om 11:30 uur. Je bent vanaf 10.00 uur al welkom om je tent op te zetten en elkaar te ontmoeten. We sluiten zondag 14 juli om 16:00 uur uiterlijk af.

Het adres is Verlengde Ekamperweg 1, Oostwold. Mocht het echt niet lukken om een lift te regelen, neem dan contact op via onderstaand mailadres.

De kosten voor het weekend zijn €50,-. In het aanmeldformulier geven we je de mogelijkheid om ook iets extra’s te geven voor een broer of zus die het weekend niet (volledig) kan betalen. Mochten financiën voor jou een obstakel zijn om te komen, schroom niet om contact op te nemen via onderstaand mailadres.

Het belooft een gezellig, krachtig en ontspannen weekend te worden dus daar wil jij bij zijn. Aanmelden kan t/m 7 juli!

Bij overige vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen via centrum@destadskerk.nl.

Er was een probleem met je inzending. Controleer de onderstaande velden.