Community Westerkwartier

Welkom!

Wij zijn een mooie groep van mensen die genieten van het samen delen en optrekken in ons geloof. Wanneer wij samenkomen staat ontmoeting centraal; ontmoeting met elkaar maar ook ontmoeting met God, waarin we zien en ervaren dat God op vele bijzondere manieren werkt in het leven van eenieder van ons. Getuigenis, bemoediging, aanbidding en gebed nemen een belangrijke plek in binnen onze community-samenkomsten. We zijn een community van kringen/small-groups waarin we ook met regelmaat in kleine huiskamergroepen samenkomen om ons leven met elkaar te delen.

Je bent van harte welkom!

Adres:  Westerhornerweg 6, 9843TN Grijpskerk
Leiders:
  • Henk de Jong
  • Klaasje de Jong - de Groot

Over de Community

Wij zijn de community Westerkwartier-West. We gaan als community alweer het vierde seizoen in. Centraal in onze bijeenkomsten staat de ontmoeting met God en met elkaar. We delen met elkaar ons geluk en ons verdriet, onze successen en onze kwetsbaarheden. We bidden, zingen en we getuigen.

In het komende seizoen willen we invulling geven aan de wensen die er liggen, onder andere:

• het organiseren van een smallgroup voor wie wil, waarbij we samen bijbelstudie doen in kleine groepjes
  • samen eten
  • op creatieve wijze uiting geven van ons geloof.

Iedereen is van harte welkom om samen met ons community te zijn. Wil je graag deelnemen of heb je vragen? Mail dan naar: community-westerkwartierwest@destadskerk.nl