De Seizoensagenda (SA) is samengesteld op basis van de plannen opgesteld door de Teams onder verantwoordelijkheid van de stafleden. Ieder deelgebied heeft een verantwoordelijke Communicatie Allrounder. Deze Allrounder is afhankelijk van de informatie aangeleverd door de staf-/ teamleden die de activiteit organiseren.
Om de activiteiten tijdig op de goede manier onder de aandacht te brengen stellen we de volgende deadlines:
Uitleg | Deadline |
Titel prekenserie/ thema’s en uitleg (geestelijke lijn) | Uiterlijk 4 weken voor de start van de prekenserie |
Titel dienst en spreker dienst (in PCO) | Uiterlijk 2 weken voor de betreffende (dienst) zondag |
Thema/ Titel voor huisstijl momentum/ Projecten (It’s Your Church etc maar ook Kingdom Culture) |
Uiterlijk 10 weken voor de start van het Momentum/ Project/ seizoen Kingdom Culture. |
Tekst voor de mededeling | Donderdag – voor de zondag – uiterlijk 15.00 uur |
Tekst/ algemene input voor activiteiten op de website (wel in de Seizoensagenda) | Zsm – Uiterlijk 5 weken voor de start van de activiteit |
Nieuwe activiteit (nog niet in de Seizoensagenda) | Uiterlijk 6 weken voor de start van de activiteit |
Gemeentemail versturen | Uiterlijk 2 dagen voor het verzenden |
Fotograaf aanvragen | Uiterlijk 3 weken voor de activiteit |
Video aanvragen | Uiterlijk 3 weken voor vertoning |
QR code aanvragen inclusief pagina om te geven | Uiterlijk 1 week voor gebruik |
De Communicatie Allrounders doen hun best zoveel mogelijk deadlines in te plannen via de PlanningTool van Communicatie. Hier krijg je als contactpersoon een notificatie van via e-mail. Vervolgens ben je zelf verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van de informatie.