It’s Your Church

Van harte welkom bij ‘It’s Your Church’

Met deze belijdenis hebben we het seizoen 2023 – 2024 gestart!Want als de Heer het huis niet bouwt, vergeefs zwoegen de bouwlieden (Ps.127).

Klik op de afbeelding hierboven om het Programmaboekje te openen.

IT’S YOUR CHURCH IS GRATIS

Je bent van harte welkom te genieten van wat God geeft in en door deze conferentie. We dragen de kosten als gemeente, we vragen je vriendelijke daarin jouw bijdrage te leveren. Geef van wat je kunt missen, vanuit een blij hart. Je kunt geven via de speciaal daartoe bestemde ‘Bijdragepagina‘.

Jouw Bijdrage aan It’s Your Church

Foto's It's Your Church 2023-2024

Fotograaf: Mattanja Brouwer

Alle foto’s in dit album zijn eigendom van de Stadskerk. Op deze foto's is de privacyverklaring van toepassing.
Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opgeslagen, aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline, zonder voorafgaande (schriftelijke toestemming) van de afdeling Communicatie van de Stadskerk.

Fotograaf: Klaas Oosterloo

Fotograaf: Elizabeth van der Laan