Happy me

Vind je het belangrijk om meer aandacht te hebben voor het (aan)leren van levensvaardigheden van je kind? En denk je dat je kind en jij hier verder in kunnen groeien? Dan is de training ‘happyme’ misschien wat voor jouw kind.

Wat is happyme?
Happyme is een training voor kinderen van 9-11 jaar. In een wekelijkse bijeenkomst wordt er op een speelse manier aandacht besteedt aan onderwerpen zoals:

• omgaan met (lastige) gevoelens
  • grip op je gedachten
  • zorgen voor jezelf en de ander
  • zelfvertrouwen
  • hulp vragen en geven
  • grenzen stellen

Deze onderwerpen worden vanuit Bijbelse principes aangereikt, waardoor kinderen hun identiteit verder leren ontdekken.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Gedurende 8 weken is er een bijeenkomst van 2 uur. Samen met een kleine groep (max. 7 kinderen) wordt er op speelse manier gewerkt aan onder andere de bovenstaande onderwerpen. Een sfeer van veiligheid, vertrouwen en plezier staat hierbij voorop. De trainers van ‘happyme’ zijn allemaal lid van De Stadskerk en zijn gecertificeerd om de training te geven.

De groep die start op woensdag 3 april zit vol. Onderaan is een nieuw aanmeldformulier te vinden voor de happyme training op vrijdagmiddag. Deze vrijdaggroep zal beginnen vanaf 12 april.

Wat is de rol van ouders?
Samenwerking met ouders vinden we heel belangrijk bij ‘happyme’. Daarom zijn er twee oudermomenten waarin een aantal onderwerpen ook met ouders besproken worden. Hierover volgt meer informatie na aanmelding.

Hoe, wanneer en waar?

Hoe:
.

Wil je graag dat je kind de training ‘happyme’ gaat volgen? Vul dan hieronder het aanmeldformulier in. Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 5 april aanstaande.

Wanneer:
.

We starten in week 15 op vrijdagmiddag 12 april van 15.00-17.00 uur. Na aanmelding wordt er een indeling gemaakt een kennismakingsgesprek gevoerd en krijg je de definitieve informatie toegestuurd. In de schoolvakanties en tijdens het pinksterweekend is er geen happyme.

Waar: De bijeenkomsten vinden plaats in de Stadskerk
Kosten €70,- per kind.

Wil je meer informatie voordat jij je kind gaat aanmelden? Of is het voor je niet mogelijk om de kosten te betalen neem dan contact met ons op. We gaan dan zoeken naar een passende oplossing.
Stuur dan een mailtje naar happyme@destadskerk.nl.

Aanmelden happyme vrijdag

Het formulier is gesloten. Je kan je niet meer aanmelden.