Introductie

HET INTRANETPLATFORM VOOR LEDEN EN GASTEN VAN DE STADSKERK

Ga direct naar MijnStadskerk.nl

WAAROM?

In een grote gemeente is het eveneens een grote uitdaging je weg te kunnen vinden. Door het brede aanbod, verspreid over alle doelgroepen kan het zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Hoe houden we elkaar op de hoogte van nieuws, van veranderingen? Hoe kunnen we duidelijke paden leggen waarlangs je kunt lopen om de informatie te vinden waar je naar op zoek bent? Als gemeentelid, als gast, als teamleider, als teamlid, als smallgroupdeelnemer, als community-deelnemer maar ook als staflid, pastorale oudste of opziener?

Het doel van MijnStadskerk is jou te helpen te vinden wat je zoekt. MijnStadskerk is je online gids, om je de weg te wijzen, als tool om verbinding te leggen tussen jou en andere betrokkenen.

Onze missie is alle mogelijke vragen te beantwoorden, zonder dat je ze hoeft te stellen. Op een gebruiksvriendelijke, eenvoudige manier weet je de antwoorden te vinden door simpelweg MijnStadskerk te raadplegen.

We proberen zoveel mogelijk samen te werken, zoveel mogelijk duidelijk de informatie te verschaffen – maar de praktijk laat iets anders zien. ‘Nieuwkomers’ weten vaak niet waar ze moeten zijn om hun vraag te stellen. Team A weet vaak niet van Team B wat ze doen en wat er gebeurt. We hebben ons het doel gesteld ‘communicatief’ de lijnen te inventariseren – waar nodig te verbeteren – en vervolgens met elkaar te verbinden. Zo is MijnStadskerk ontstaan.

We maken steeds meer gebruik van externe programma’s om te plannen en informatie met elkaar te delen. We willen graag zoveel mogelijk centraal te werk gaan, vanuit één systeem, zodat alles bij elkaar op 1 plek met ‘elkaar praat’. In plaats van te investeren in externe programma’s die niet met elkaar communiceren is ons doel met 1x inloggen alle organisatorische en administratieve zaken bij elkaar in te richten.

NEEM CONTACT MET ONS OP!

HOE?

Het systeem dat je, als je het kent, gewend bent blijft in haar mooie functionaliteiten bestaan. Wat goed is, is goed. Het ledenoverzicht, de verjaardagen van vandaag en de mogelijkheid een uur in het Huis van Gebed te reserveren.

We gaan zogenaamd modulair te werk. Dit houdt in dat we modules – op maat – bouwen en deze individueel als update lanceren. MijnStadskerk is dus constant in beweging. Vandaag is het systeem weer uitgebreider dan gisteren!

Je kunt op de website rechtsboven klikken op MIJNSTADSKERK, ook kun je rechtstreeks gaan naar (mijnstadskerk.nl). Hiernaast kun je de omgeving via de Stadskerk APP bereiken en op je mobiele telefoon klik je op het ‘slotje’ bovenaan de pagina van de Stadskerk.

VOOR WIE?

MijnStadskerk is er voor iedereen die zich betrokken voelt bij de Stadskerk. Zowel leden als gasten kunnen een account aanmaken. Het verschil tussen gebruikers met de status ‘gast’ en die met ‘lid’ is het volgende:

Gasten kunnen niet zoeken op leden, leden kunnen wel zoeken op gasten. Gasten hebben beperkt toegang tot de nieuwsberichten die worden geplaatst, leden hebben volledig toegang tot de informatieverstrekking binnen MijnStadskerk.

AVG (Algemene verordening gegevensbescherming)

De gegevens ingegeven door jou als gebruiker staan veilig encrypted in onze database. Er worden periodiek back-ups gemaakt en de gegevens worden voor geen enkel ander doeleinde gebruikt dan voor het communiceren vanuit MijnStadskerk en voor interne gemeente-doeleinden. Het staat jou als gebruiker daarom ook niet vrij om de informatie te delen voor andere doeleinden. Door het aanmaken van je account ga je akkoord met deze richtlijnen. Je mag gegevens uit het ledenbestand onder geen omstandigheid – anders dan met nadrukkelijke schriftelijke toestemming van onze AVG-functionaris – gebruiken.

BEVEILIGING

De beveiliging van het intranetplatform is zorgvuldig opgezet en is onder auspiciën van stafleden Dennis de Valk en Thomas Bos weggezet bij LJPc, als hostingpartner. Voor technische details kun je contact zoeken via mijnstadskerk@destadskerk.nl.

ZICHTBAARHEID

Je kunt als gebruiker zelf aangeven of je zichtbaar wilt zijn met je personalia. Het staat je vrij om via Mijn Profiel – Instellingen aan te geven welke informatie voor anderen zichtbaar is. Je naam is te allen tijde zichtbaar. We hechten er waarde aan onze leden in deze lijst zichtbaar te laten zijn. Mocht je gegronde bezwaren hebben, verzoeken we je contact op te nemen met mijnstadskerk@destadskerk.nl.

VRAGEN? Stel ze via dit formulier!