DESTADSKERK.NL/LIVE

Welkom op het Liveblog van de Kingdom Culture Conferentie

Doe mee en deel vooral je foto’s met de hashtag #kingdomculture en tag @kingdomculturestadskerk of @destadskerk

LET YOUR KINGDOM COME

Maandag 6 februari

14:11 Check de aftermovie!

Zondag 5 februari

22.03 Wat een dag! We kunnen alleen maar God danken. Laat Uw koninkrijk komen! We gaan nagenieten…

17.18 Een bijzondere dienst over het thema Gods plan over seks en relaties. Mooi hoe kwetsbaar Gilbert en Sharon vertelden over het begin van hun liefdesrelatie. En hoe God hun daarin op een bijzondere manier leidde.

15.05 Veel jongeren genieten van de workshops die worden gegeven over bijvoorbeeld de Muskathlon, Elevate of Geest, ziel en lichaam.

13.38 De eerste dienst zit erop! We hebben genoten van het woord dat Edwin van Renesse bracht en van de mooie aanbidding met Gilbert en Sharon. Tijd voor de workshops!

12.29 We zijn los!!

12.00  Vanaf 12.00 uur brengen we live verslag van de Conferentie!