De Stadskerk Podcast

Een podcast is een audio-uitzending. Het grote voordeel van een podcast is dat je het overal, waar en wanneer je maar wilt, kunt beluisteren. In de auto, tijdens het wandelen, het schoonmaken of vanaf de bank of in je bed. Download een aflevering zodat je ook offline kunt luisteren. Je kunt de podcasts op verschillende platforms luisteren. Maak hieronder je keuze. Luister naar de laatste uitzendingen of blader terug in het archief.

Wist je dat je (buiten de preken en Manna) de podcasts kunt bekijken op ons YouTube-kanaal?

YouTube kanaal De Stadskerk

Tip: je kunt je eenvoudig abonneren via YouTube, Spotify, Apple of Google zodat je een melding krijgt wanneer er weer een nieuwe aflevering klaar staat.

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties neem dan contact op via podcast@destadskerk.nl.