Muziekschool de Stadskerk

We vinden het prachtig om te investeren in de talenten die God aan ons heeft gegeven. Om talent te ontwikkelen is het belangrijk dat er zorg en aandacht uitgaat naar de personen die les volgen. Elk persoon heeft weer iets anders nodig om verder te komen op muzikaal gebied.

Voor wie?

• mensen die hierbij gebaat zijn vanuit hun bediening als aanbiddingsleider/zanger/muzikant in de kerk
  • mensen die een roeping ervaren om een bediening te gaan doen in (muzikale) aanbidding, maar die nog wat (muzikaal-technische) ondersteuning kunnen gebruiken rondom de audities en/of de beheersing van hun instrument/stem
  • mensen die niet direct de wens hebben of roeping ervaren om iets op het podium te doen, maar wel in privésfeer en zich (meer) willen bekwamen in een instrument/ hun stem.

Wat bieden we jou aan?

• Vakkundig gegeven muziekles
  • Ervaren docenten die lid zijn bij De Stadskerk
  • (Als dat wenselijk is) Lessen specifiek gericht op het spelen van muziek in de kerk
  • Een voordelig lestarief in verhouding met andere muziekscholen of docenten in Groningen.
  • Lesmogelijkheden op de donderdagen en vrijdagen

Wouter Gombert Patrick de Wolff

www.destadskerk.nl/muziekschool