De Stadskerk APP

DOWNLOAD DE APP NU

Het uitgangspunt van de Stadskerk app is de online omgeving van de kerk binnen handbereik te hebben. Er is een overzicht van alle social media kanalen zonder dat je hoeft in te loggen op je accounts, inclusief de video’s die we maken. Je kunt snel de agenda voor de komende periode inzien. Je vindt de laatste Podcasts achter 1 knop en met een paar klikken kun je geven in de collecte via je eigen bank. Ook kun je MijnStadskerk openen en sta je nooit meer bij het Huis van Gebed zonder code. Daarnaast leer je meer over wie we zijn en hoe je contact met ons en met elkaar kunt opnemen.

De app van de Stadskerk is in ontwikkeling en is met name geschikt om op eenvoudige wijze een aantal belangrijke onderdelen te bereiken. Veel van de onderdelen zijn verwijzingen naar de website. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op