Bedieningenbekijk alle vacatures

Samen zijn we de kerk; we dragen met elkaar de taken, de lasten, de vreugden en de verantwoordelijkheid voor alle activiteiten die we samen organiseren. Iedereen is nodig! Iedereen heeft het nodig om actief onderdeel te zijn. Om de bedieningen te linken aan de juiste personen hebben we Matchpoint. Matchpoint is de verbindende factor tussen alle vrijwilligersplekken die De Stadskerk biedt en jou als geïnteresseerde betrokkene. Matchpoint wil iedereen helpen een plek te vinden die bij jou past.

BEDIENING VAN DE MAAND

Omdat de plek, de taak, maar vooral de mensen achter de bedieningen het verdienen, hebben we de ‘Bediening van de Maand’. Een hele maand specifieke aandacht voor een onderdeel, voor een doelgroep. Zo gaan we maandelijks met ze in gesprek in de Podcast ‘Matchpoint’. Wat gebeurt er op deze specifieke plek in onze gemeente? Wat houdt de taak in? Wat maakt het zo leuk, en wat misschien iets minder? Hoe ziet een doorsnee ‘dag’ eruit? Kortom; een zeer waardevolle kijk achter de schermen. Beluister of bekijk de Podcast op ons YouTube kanaal of via de Podcast-sectie.

Wij geloven dat we samen kerk zijn en aan de kerk mogen bouwen. Hierbij hebben we jou nodig!

Heb je vragen? Mail dan met matchpoint@destadskerk.nl