Bookshop

We hebben een prachtige bookshop in de centrale hal van ons kerkgebouw. Het doel van de bookshop is om de weg naar toerusting zo makkelijk mogelijk te maken. Het is de plek waar de boeken die voor ons als gemeente belangrijk en invloedrijk zijn, verkrijgbaar zijn. Het assortiment geeft dus een inkijkje in onze visie en geloofsbeleving.

Het hebben van een bookshop in de kerk is ook heel praktisch. Als een boek genoemd wordt door een spreker op het podium, of tijdens een cursus, kun je direct een exemplaar aanschaffen in de bookshop en zelf verder lezen. Daarnaast is de bookshop een handige plek om alle zelfgeschreven titels van onze leden door te bladeren en aan te schaffen. Je zult daarbij verbaasd zijn over het variërende aanbod dat we binnenshuis hebben!

Tenslotte bevat de bookshop ook alles wat je nodig kunt hebben tijdens een bijeenkomst. Denk aan aantekenmateriaal wanneer de preek veel mooie punten bevat maar je je schrift vergeten bent, of kaartjes om te schrijven als je opeens aan iemand moet denken tijdens de dienst, of vermaak voor je kinderen als ze halverwege de dienst onhoudbaar worden 😉

Hoe werkt de bookshop?

De bookshop is in samenwerking met de Riemer. Zij leveren de boeken en regelen de betalingen. Maar 10% van de opbrengst gaat naar ons. Dus door hier je boeken te kopen sponsor je de gemeente!

Afrekenen kan gewoon bij een medewerker achter de balie. Mocht er niemand zijn mag je het boek gewoon meenemen en een appje sturen naar het 06-nummer op de poster achter de balie. Dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd.

Ook als je online boeken wilt bestellen kan dat via onze bookshop. Je kunt ieder boek via de site van de Riemer bestellen en daarbij aangeven dat je het in de Stadskerk wilt afhalen. Daarbij geldt: doordeweeks besteld? Zondag in de kerk! Dit geldt voor alle boeken, dus ook voor de romans die je bijvoorbeeld nog gaat bestellen voor op vakantie. Welk boek of item het ook is, als je het in onze bookshop koopt, of via de Riemer.nl (onder vermelding van de Stadskerk), tien procent gaat naar de gemeente. We zijn enorm dankbaar voor deze samenwerking en blij dat we deze dienst kunnen verlenen aan iedereen die voet zet in ons gebouw.

Kom vooral een kijkje nemen in de bookshop. En als je nog iets mist in het assortiment mag je het gerust laten weten, deze bookshop is er voor jullie!