Connect staat voor je klaar!

Altijd wat te beleven

Connect

Als kerk willen wij graag van betekenis zijn voor de wijken om ons heen: Paddepoel en Vinkhuizen. Dit doen we op verschillende manieren. Als Connect zijn wij actief in de wijk en door mensen welkom te heten in ons gebouw.

Wat doet Connect?

Elke woensdagmiddag tussen 14.15 en 15.45 uur zijn we te vinden in het Diamantpark in Vinkhuizen en op de Venuslaan in Paddepoel. Bij de voetbalveldjes ondersteunen wij het team Face-Off dat voetbalt met de kinderen uit de wijk. We willen graag de mensen langs de lijn ontmoeten onder het genot van een kop koffie of thee.

Graag bouwen we mee aan wat er al is in Vinkhuizen: End of Summer en het Open Huis Vinkhuizen. Elk jaar zijn we ook actief tijdens de Meiweek (Kleurinstad.nl) en het Open Huis. Twee projecten van de Stadskerk die samenvallen tijdens de meivakantie.

We willen je graag ontmoeten tijdens een van onze activiteiten. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Waar staat Connect voor?

• Wij zijn christenen, maar we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis en welkom voelt
  • Wij geloven dat iedereen uniek is
  • Wij geloven dat Christus in ons leeft