Andere activiteiten

Winterprogramma

Van 7 oktober tot en met 6 april is het avond programma in De Stadskerk van 19:00-21:30 uur. Tijdens deze avonden kan je voetbal, tafeltennis en uni-hockey spelen. ’t Koffiehuisje is ook open, dus als je gewoon lekker wilt kletsen of een spelletje wilt doen onder het genot van een warme drank, ben je ook van harte welkom.

Straatvoetbaltoernooi

Twee keer in het jaar organiseren we als FaceOff een straatvoetbaltoernooi voor jongeren vanaf 18 jaar. Dit vindt plaats achter de kerk in de voetbalkooi. Maak je eigen team van drie spelers en laat je voetbal skills zien.

Het eerste toernooi heeft al plaats gevonden tijdens het evenement “New Season” op 13 september. In het voorjaar zal het tweede toernooi georganiseerd worden.

Meiweek

Elk jaar organiseert De Stadskerk een week in de meivakantie waarin we in de wijken Paddepoel en Vinkhuizen allemaal activiteiten organiseren voor de bewoners uit deze wijken. De sportactiviteiten worden natuurlijk georganiseerd door FaceOff. Deze week is de ideale mogelijkheid om ons te leren kennen en om mee te doen of mee te helpen aan onze sportactiviteiten.

1  tot en met 8 mei 2016

face_off_logo_1