Wij bestaan om Gods liefde te ontvangen, te beantwoorden en door te geven

Collecte De Stadskerk

Welkom op de collectepagina van De Stadskerk. Je kunt op verschillende manieren bijdragen. Zo kun je hieronder rechtstreeks via iDeal – vanaf je online bankomgeving – veilig een bedrag overmaken. Ook kun je een eenmalige digitale machtiging afgeven. Hiervoor hoef je enkel eenmalig in te loggen met je MijnStadskerk-account.

Tip: als je ingelogd bent worden je bijdragen bijgehouden in je persoonlijke giftenoverzicht. Je bent momenteel niet ingelogd, klik hier om in te loggen en vervolgens je bijdrage aan de collecte te doen.

Heb je vragen over de collecte en geven, kijk dan onderaan deze pagina voor meer informatie.

Enorm bedankt voor je bijdrage!

Geven via Ideal

• Graag minimaal € 2,50
  • Kies een bank voor iDEAL-betaling

Eenmalige machtiging

Om gebruik te maken van de mogelijkheid om een machtiging af te geven is het noodzakelijk dat je ingelogd bent binnen MijnStadskerk.

MijnStadskerk

De Stadskerk beschikt over een ANBI-status, jouw gift is daarmee aftrekbaar voor de inkomstenbelasting (RSIN: 806684835).

Via deze pagina maak je jouw bijdrage gemakkelijk over via iDEAL of geef je vanuit je account binnen MijnStadskerk je machtiging af.

Vragen over geven

Is mijn gift aftrekbaar voor de belasting?

Is de Stadskerk transparant over de financiën?

Wat wordt er betaald van de bijdragen?

Ben ik als bezoeker, gast of lid van de gemeente verplicht geld te geven?

Kan ik ook zelf een bedrag overmaken?

Kan ik ook periodiek - maandelijks - bijdragen?

Zijn er kosten verbonden aan mijn betaling?

Kan ik mijn historie inzien?