It’s Your Church

SAVE THE DATE ’30-31 AUG & 1 SEPT’

We zijn vol in de voorbereiding! Meer informatie vind je hier snel. Geniet van de foto’s van de afgelopen editie.

It’s Your Church – het startweekend van het seizoen. We geloven in God en zijn ervan overtuigd dat Hij Zijn kerk bouwt. We proclameren (en uiten) hiermee dat het ‘Zijn kerk is’. In blokken van 2 uur zingen we voor God, bidden we en focussen we ons op verschillende onderwerpen, doelgroepen. Naast het programma dat 50 uur onafgebroken doorloopt is er ruimte voor ontmoeting – zowel binnen als buiten op het terras – ondersteund door foodtrucks met heerlijke lekkernijen.

Het programma wordt zsm bekend gemaakt!

Foto's It's Your Church 2023-2024

Fotograaf: Mattanja Brouwer

Alle foto’s in dit album zijn eigendom van de Stadskerk. Op deze foto's is de privacyverklaring van toepassing.
Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opgeslagen, aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline, zonder voorafgaande (schriftelijke toestemming) van de afdeling Communicatie van de Stadskerk.

Fotograaf: Klaas Oosterloo

Fotograaf: Elizabeth van der Laan