It’s Your Church

Klik hier of op de afbeelding hierboven om het programma te openen.

It’s Your Church – het startweekend van het seizoen. We geloven in God en zijn ervan overtuigd dat Hij Zijn kerk bouwt. We proclameren (en uiten) hiermee dat het ‘Zijn kerk is’. In blokken van 2 uur zingen we voor God, bidden we en focussen we ons op verschillende onderwerpen, doelgroepen. Naast het programma dat 50 uur onafgebroken doorloopt is er ruimte voor ontmoeting – zowel binnen als buiten op het terras – ondersteund door foodtrucks met heerlijke lekkernijen.

DE CONFERENTIE IS GRATIS!

It’s Your Church is gratis en voor iedereen toegankelijk. Je kunt binnenlopen wanneer je wilt en volop genieten van alles wat de conferentie te bieden heeft. Om de kosten die we maken te dekken vragen we vrijmoedig om een bijdrage. Er hangen in het gebouw QR codes die verwijzen naar de speciaal daartoe ingerichte pagina. Je kunt je bijdrage geven via deze link.

LIVESTREAM

Alle blokken in het Groot Auditorium zijn live te volgen via ons YouTube kanaal!

Dag 1 - 30 AUG

@Fototeam de Stadskerk

Correspondentie: communicatie@destadskerk.nl

Alle foto’s in dit album zijn eigendom van de Stadskerk. Op deze foto's is de privacyverklaring van toepassing.
Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opgeslagen, aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline, zonder voorafgaande (schriftelijke toestemming) van de afdeling Communicatie van de Stadskerk.