We hebben jou nodig! Onderaan deze pagina lees je waarom we je hulp zo hard nodig hebben.

TUSSENSTAND

KIDSCREW

GROTE BROERS EN ZUSSEN

TIENERLEIDERS

JA, ik help mee!

• Naam *
  • Telefoon (mobiel)
    alleen cijfers
  • E-mailadres *
  • Ik wil helpen bij

NOODOPROEP KINDER- EN JEUGDWERK!

Je ziet ze lachen, zingen, spelen, rondrennen, ruzie maken, huilen, praten, pijn hebben. Je ziet ze op scholen, in de speeltuin, op straat, in het park en in onze kerk. Het zijn onze kinderen, onze tieners en onze verantwoordelijkheid. Wij hebben de taak om ze als gemeente een veilig thuis te bieden. Helaas zijn er op dit moment kinderen die niet naar kidstijd kunnen en kinderen die geen grote broer of zus hebben. Ook zijn er tieners die op vrijdagavond geen tienerleiders hebben. Wij missen ze, maar zij missen ons ook! Want van wie krijgt deze generatie nu de boodschap van Jezus’ liefde te zien en te horen? Zij zijn de kerk van NU en de kerk van de toekomst. En zij hebben ons nodig! Wil jij genieten van deze vreugdevolle en onbevangen doelgroep? Wil jij de tijd nemen om deze mooie kinderen en tieners over Jezus te vertellen?

KIDSCREW

Om ook in de tweede dienst kidstijd aan te bieden zoeken wij 14 kinderwerkers (vanaf 15 jaar) die 1x in de maand een zondag willen dienen bij de midden- of bovenbouw. Tijdens deze diensten is de kidscrew er om de kinderen te zien en Jezus’ liefde uit te delen. We maken momenteel gebruik van een bestaand kinderwerk programma.

GBZ

Om alle kinderen vanaf groep 6 te voorzien van een geestelijke Grote Broer of Zus (GBZ) hebben wij 2 grote broers en 2 grote zussen nodig (vanaf 16 jaar). Als GBZ’er krijg je een groepje van 3 jongens of meiden met wie je mag optrekken in het leven met Jezus. Door het jaar zijn er drie georganiseerde middagen vol spellen en plezier, je kunt gewoon aanhaken. En je mag mee op kidskamp!

TIENERLEIDERS

Om alle tieners een veilige kring te bieden zoeken wij nog 9 tienerleiders (vanaf 18 jaar). Als tienerleider stel jij je eens in de twee weken een vrijdagavond beschikbaar. Je geeft jouw tijd en hart om hen mee te nemen in een leven met Jezus. Samen met een medeleider krijg je een kring van ongeveer 10 tieners en een kant en klaar tienerprogramma.

Laat vrijblijvend je gegevens achter en we nemen zsm contact met je op!

We zien uit naar je bericht,

Hartelijke groet,