Pinksterdankoffer

Het Pinksterdankoffer is bestemd voor de gemeente: voor het dragen van de kosten die samengaan met de manier waarop we gemeente zijn – de activiteiten van alle doelgroepen (kinderen, jongeren en volwassenen), zending, het gebouw, de staf, enzovoort. Het hogere doel waaraan alles dienstbaar is, is het werk van de Here Jezus in ons en door ons heen, om getuige te zijn van de realiteit van het Koninkrijk van God. Bedankt voor je bijdrage!

Je kunt geven via iDeal, je kunt hieronder ook je rekeninggegevens achterlaten om een eenmalige machtiging af te geven. Tip: als je ingelogd bent worden je bijdragen bijgehouden in je persoonlijke giftenoverzicht. Je bent momenteel niet ingelogd, klik hier om in te loggen en vervolgens je bijdrage aan de collecte te doen.

Wil je liever zelf een bankoverschrijving verrichten? Dat kan op NL37 SNSB 0944 3779 12 t.n.v. De Stadskerk onder vermelding van ‘Pinksterdankoffer 2024’. Heb je vragen over het Pinksterdankoffer, neem dan contact met ons op

De Stadskerk beschikt over een ANBI-status, jouw gift is daarmee aftrekbaar voor de inkomstenbelasting (RSIN: 806684835).

Via dit formulier maak je jouw donatie gemakkelijk over via iDEAL.

Geven via IDeal

Graag minimaal € 5,-
Kies een bank voor iDEAL-betaling

Eenmalige machtiging

Om gebruik te maken van de mogelijkheid om een machtiging af te geven is het noodzakelijk dat je ingelogd bent binnen MijnStadskerk.

MijnStadskerk