Voorgangersechtpaar

Arjan en Claudia Zantingh

Arjan is opgeleid als bedrijfseconoom en in die hoedanigheid werkzaam geweest bij een bierbrouwerij en een ziekenhuis. Arjan is niet opgegroeid met kerk en geloof, maar op 23-jarige leeftijd tot de overtuiging gekomen dat dé waarheid en hét leven te vinden is in Jezus Christus.
Arjan heeft in deeltijd een Theologie-opleiding afgerond.

Vanaf 2006 is Arjan in dienst van De Stadskerk, waarbij hij een aantal verschillende functies heeft bekleed, zoals Pastor Volwassenen en Pastor Bestuur en Theologie. Vanaf 2017 is Arjan voorganger.

Claudia is jarenlang actief geweest als lerares exacte vakken. Momenteel werkt ze als verkoopmedewerkster in een boekhandel, wat goed te combineren is met het geven van diverse toerustingen in kerken en het samen zorgen voor hun 3 prachtige kinderen.