Elevate wil jongeren in de leeftijd van 18 tot en met 25+ jaar een eigen plek bieden in De Stadskerk

Jongeren

Elevate is voor alle jongeren van 18 tot en met 25+ jaar en is de overkoepelende naam voor alle activiteiten die er voor jongeren worden georganiseerd in De Stadskerk.

SMALLGROUPS
Het hart van Elevate in de Stadskerk bestaat uit Smallgroups. Smallgroups richten zich op verdieping van je relatie met God en de ontdekking van jouw unieke plek in Gods Koninkrijk. Een smallgroup bestaat uit 6-8 jongeren. Eens per maand is er op dinsdagavond een Elevate meeting, waar alle Smallgroups samenkomen. Lees hier meer over de Smallgroups en hoe je je op kunt geven.

CURSUSSEN
In samenwerking met het Leerhuis worden er per jaar 2 – 3 cursussen aangeboden die op jongeren gericht zijn. Thema’s zoals gebed voor anderen, stille tijd en theologische verdiepingen komen voorbij. Weet je een leuk onderwerp voor een cursus?  Stuur dan een bericht via onderstaande contactopties. Houd voor de cursusonderwerpen van dit jaar de agenda op de website in de gaten of kijk onderaan deze website.

ACTIVITEITEN
De activiteiten zijn voor alle jongeren binnen en buiten de kerk en een goede manier om vrienden en kennissen mee te nemen naar de kerk, voor misschien wel de eerste keer. Een pubquiz, een gala of een beachvolleybaltoernooi; het kan allemaal. Heb jij nog ideeën voor andere activiteiten en zou je graag mee willen helpen om deze te organiseren? Neem dan contact met ons via onderstaande mailadres.

MEETINGS
Een keer per maand komen we samen in het Huis van Gebed om samen in de bijbel te duiken, een actueel onderwerp te bespreken en samen te aanbidden. Ook kan je op deze avonden verder praten in het Koffiehuisje, samen met je Smallgroup. Zit je nog niet op een Smallgroup? Geen probleem, kom langs op deze avonden om makkelijk nieuwe jongeren binnen de Stadskerk te ontmoeten.

‘t KOFFIEHUISJE
Na de meetings op de dinsdagavond of na de dienst op zondag kun je hier terecht om andere jongeren te ontmoeten met thee, koffie en goede gesprekken. Een koffietent in de kerk, alleen voor jongeren. Lijkt jou het leuk om mee te draaien in het team achter de koffiebar? Stuur dan een bericht naar koffiehuisje@destadskerk.nl

AGENDA KOMEND SEIZOEN
Komend seizoen hebben we weer een mooi programma staan, met alle onderdelen die je hierboven ziet staan. Zie hieronder wanneer je een van de onderdelen kan bijwonen.

OP DE HOOGTE BLIJVEN OF EEN VRAAG?
Wil je op de hoogte blijven van alles wat er voor jongeren wordt georganiseerd? Volg dan de link naar de WhatsApp – groep, waar alle aankomende activiteiten te vinden zijn. Heb je een vraag over Elevate? Stuur een bericht naar elevate@destadskerk.nl of via Instagram op @elevatestadskerk

ELEVATE ACTIVITIES