Aanbidding & Gebed

Tijdens deze Kleur in Stad is er de hele week ruimte om deel te nemen aan het programma; Aanbidding & Gebed. Het programma is erop gericht om ons toe te rusten in gebed en voorbede. Ook leren we over hoe we kunnen aanbidden en hoe we dit kunnen doen in verbinding met gebed en voorbede. Er zullen gastsprekers en (aan)bidders komen vanuit 1:11 Global in Kansas City, Amerika, die ons hierin meenemen en onderwijzen. Zij reizen de hele wereld over om mensen onderwijs te geven en zo te bouwen aan het Huis van Gebed. Over de hele wereld, van oost tot west, zal Ik aanbeden worden (Mal. 1:11).

Je ontvangt niet alleen onderwijs zijn over aanbidding en gebed, maar je krijgt ook on-the-job coaching over bijvoorbeeld samenspelen in een team, muzikale dynamiek aanbrengen, rolverdeling tussen aanbidding- en gebedsleider. Vervolgens brengen we de geleerde lessen direct in praktijk, want terwijl de teams de wijken in gaan, zal er tijdens diezelfde momenten gebeden worden voor dat wat speelt in de wijken. De ervaring leert, dat we gegarandeerd gebedsverhoring mee gaan maken. Dat wat we bidden, zien we terug in de wijken. Dus wil jij groeien in aanbidding, gebed en voorbede, dan is dit een prachtige plek om je hiervoor aan te melden.

Het team stelt zich voor!

Doe jij mee deze week? Meld je dan via onderstaand formulier aan. Samen groeien door onderwijs, samen bidden en aanbidden, samen voorbede doen. Je kunt kiezen uit meedoen met alleen de voorbereidingsconferentie op zondag 28 en maandag 29 april of de hele week van zondag tot en met vrijdag 3 mei. In het rooster kan je meer zien over de tijden.

OPEN HIER HET GLOBALE (VOORLOPIGE) ROOSTER

Vrije toegang voor alle bijeenkomsten van Aanbidding & Gebed: zondagavond evangelisatie in de binnenstad, maandag t/m vrijdag elke middag en avond Aanbidding & Gebed. Hiervoor is aanmelding niet nodig.

Heb je vragen over Aanbidding & Gebed tijdens de Kleur in Stad | Outreach, neem dan contact op met Mathijs Heerema (huisvangebed@destadskerk.nl)

We gaan er vanuit dat je als deelnemer aan het volledige programma ook bij de voorbereidingsconferentie op zondag en maandag aanwezig bent. Aanmelden voor een of meerdere dagdelen is alleen in overleg mogelijk, maar we willen dit niet stimuleren. De kosten voor deze week bedragen slechts € 40,- inclusief maaltijden.

Als de bijdrage in de kosten een barrière is voor jou, stuur dan ook even een mail naar huisvangebed@destadskerk.nl. Hier vinden we altijd een oplossing voor!

Ja, ik doe mee!