Kingdom Culture

KIJK HIER VOOR DE ACTUELE AGENDA

Iedere maand is er Kingdom Culture, een absoluut hoogtepunt in de maand! Kingdom Culture wordt georganiseerd door het jeugdwerk, maar staat open voor alle leeftijden. Ook jongeren uit andere kerken of zonder kerkelijke achtergrond bezoeken massaal deze dienst waarin de hemel een klein beetje zichtbaar wordt op aarde!
Het verlangen van Kingdom Culture is om het Koninkrijk van God gestalte te zien krijgen op deze wereld. De focus ligt daarom op het leren kennen van Koning Jezus en Zijn verlangens voor mensen persoonlijk, de gemeente en de wereld. Kingdom Culture wil hier niet alleen over praten, maar het ook zien en ervaren.
De vaste onderdelen van Kingdom Culture bestaan uit aanbidding, preek en ministry. De aanbidding is soms uitbundig, dan wordt er gedanst en gesprongen. Andere momenten is het juist heel intens en intiem. De preek wordt verzorgd door jonge interne sprekers en bekende externe sprekers. Tijdens de ministry kun je reageren op Gods uitnodiging voor jou en voor je laten bidden.

RAAK BETROKKEN BIJ KINGDOM CULTURE

Laat je gegevens achter en bouw mee aan Kingdom Culture.

MELD JE AAN!

GEZOCHT: COMMUNICATIETOPPER(S)

Klik hier voor meer informatie over deze prachtige plek. Zoeken wij jou?

2023/2024 FIRM FOUNDATION

Data: Iedere tweede zondagavond van de maand om 19.30 uur
Plaats: Grote auditorium in de Stadskerk

KIJK HIER VOOR DE ACTUELE AGENDA

FOTO-ALBUM KINGDOM CULTURE

Kingdom Culture 14 januari 2024

Fotograaf: Klaas Oosterloo

Alle foto’s in dit album zijn eigendom van de Stadskerk. Op deze foto's is de privacyverklaring van toepassing.
Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opgeslagen, aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline, zonder voorafgaande (schriftelijke toestemming) van de afdeling Communicatie van de Stadskerk.

Kingdom Culture 2023-12-10

Fotograaf: Elizabeth van der Laan

2023-11-12 KC doopdienst (dienst)

Kingdom Culture 12 maart 2023