Communicatie Allrounder

Wat zoeken wij?

Om de communicatie binnen De Stadskerk op een goede manier te organiseren zoeken we meerdere communicatie allrounders. We zoeken jou als je affiniteit hebt met 1 of meerdere gebieden van het pakket dat wij aan communicatieve middelen aanbieden.
Heb je geen ervaring? Geen enkel probleem. Het gaat erom dat je mee wilt bouwen! Je hoeft geen expert te zijn! We vragen 3-4 uur in de week van je tijd

WE ZOEKEN ALLROUNDERS VOOR

• Kingdom Culture
  • Jongeren
  • Community’s

wat verwachten we van jou?

Vanuit het MediaTeam geef je richting en sturing aan de communicatie van/ voor een deelgebied of doelgroep. Je pakt zelf zoveel mogelijk op en dat wat niet binnen je expertise ligt kun je overlaten aan een ander teamlid van Team Communicatie. Je bent vanuit het deelgebied/ de doelgroep eindverantwoordelijk en aanspreekpunt. Je draagt zorg voor het nakomen van de communicatie-planning en behartigt de belangen van de ‘opdrachtgever’.

Wat bieden we jou als team?

• Een MediaTeam waarin je samen brainstormt en verantwoordelijk bent voor jouw ‘doelgroep/ deelgebied’ en de aandacht hiervan.
  • Heldere en concrete richtlijnen die je volgt en kunt gebruiken als naslagwerk. 4 standaard onderdelen van het Promotie-Pakket; www.destadskerk.nl/promotiepakket
  • Tools om je taken ten uitvoer te brengen (Onze eigen Planningtool en Canva-Pro)

Dennis de Valk
communicatie@destadskerk.nl