‘Freelance’ vrijwillige Fotograaf

Wat zoeken wij?

Heb je passie voor fotografie? Vind je foto’s maken leuk maar wil of kan je niet in een team, vanwege de verwachtingen en verplichtingen? We zoeken ‘freelance’ vrijwillige fotografen! Beoefen je hobby wanneer en waar jij wilt!

Je geeft aan op welk gebied je graag ingezet wordt, je kunt denken aan ‘Zondagse diensten’, of ‘Doopdiensten, of bijvoorbeeld ‘Portretfotografie’. Een organisator van een evenement dient een aanvraag in en iedere fotograaf binnen deze categorie krijgt het verzoek. Je kunt op eenvoudige wijze op de aanvraag ingaan. Dit alles is een Fotografenmodule binnen MijnStadskerk. Na de opdracht verwerk je de foto’s en upload je een selectie binnen onze eigen database.

Je hoeft geen expert te zijn! We hopen dat je je creativiteit de vrije loop kunt laten gaan.

wat verwachten we van jou?

Je beschikt over een eigen fototoestel en kent (meer dan) de (basis)functionaliteiten van het apparaat. Je kijkt regelmatig (tenminste eens in de week) naar de aanvragen in je mailbox en probeert periodiek je bijdrage te leveren aan de beeldbank van De Stadskerk. Je voelt je verantwoordelijk voor jouw aandeel in de poule van fotografen. Je maakt gebruik van het fotosysteem en plant je zelf via de tool binnen MijnStadskerk in voor opdrachten uit de categorie naar jouw keuze. Je kiest tenminste voor de categorie ‘doopdiensten‘ of ‘opdraagdiensten‘ en bent tenminste 1 zondag per seizoen beschikbaar voor één van beide diensten.

Wat bieden wij?

• Een online Foto-database (met inlog)
  • Een op maat gemaakte aanvragenmodule in MijnStadskerk
  • Een vermelding van je naam bij foto’s ‘van jouw hand’ afkomstig