Cursus Haal meer uit de Bijbel

Verlang jij ernaar om de Bijbel te lezen, maar vind je het soms maar een moeilijk te begrijpen boek? Dan is deze cursus wat voor jou! In zes interactieve avonden maak je kennis met de verschillende soorten literatuur in de Bijbel, leer je de rode lijnen in het geheel zien, ontdek je wat Gods Woord betekende voor de mensen van toen en hoe je dit kunt vertalen naar het leven van nu. Kortom; je krijgt meer grip op de Bijbel en zult met meer plezier en inzicht thuis verder kunnen lezen.

De cursus bestaat uit zes maandagavonden: 12 februari, 26 februari, 11 maart, 25 maart, 8 april, 22 april. De avonden duren van 19:30 tot 21:30 en zijn in de Stadskerk, in zaal 6. Van harte welkom!

De cursus wordt gegeven door Chris Havinga, een broer uit de gemeente met een echte passie voor het Woord van God.

Chris Havinga

Graag aanmelden via onderstaand formulier want er is een beperkt aantal plekken.

LET OP! Als je bent ingelogd in MijnStadskerk wordt je naam en e-mail standaard ingevuld én komen de 6 cursusavonden standaard in je persoonlijke agenda-abonnement te staan (als je je daar op hebt geabonneerd). Je bent momenteel niet ingelogd, klik hier om in te loggen en vervolgens je in te schrijven voor de cursus. Vervolgens kun je je snel en eenvoudig binnen MijnStadskerk via ‘Mijn Profiel – Instellingen – Persoonlijke agenda-abonnementen’ abonneren.